Dokument Archiwalny: Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu marki JELCZ 325

  1. Nazwa i siedziba sprzedającego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

58-560 Jelenia Góra

ul. Wolności 161/163

NIP: 6110203641

REGON: 230415527

KRS: 0000186967

  1. Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 13.06.2024 r.

Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.

  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane auto:

Pojazd wraz z dokumentami będący przedmiotem postępowania można obejrzeć w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 161/163 w dniach od poniedziałku do piątku 2024 r.  w godz. od 10.00 do 13.00 lub indywidualnie w innym terminie po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedającym.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów 502594231

  1. Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem

Model:                            Jelcz 325

Rok produkcji:                 1989

Motor:                            Jelcz SW 680

Rodzaj paliwa:                olej napędowy

Rodzaj skrzyni biegów:    manualna

Szacowany przebieg:      621500 km

 

Inne istotne cechy pojazdu:

 

Nr rej. JAB 0904, data pierwszej rej, 28.08.1989 DMC 15400  kg, dopuszczalna ładowność 7500 kg, Pojazd asenizacyjny SK-821, beczka 7000 L do przewozu nieczystości płynnych. Pojemność silnika 11100 cm3, moc 145 kW, silnik SW 680. Badanie techniczne ważne do 24.10.2024 r, ubezpieczenie OC ważne do 20.01.2025 r. Przebieg 621500 km. Pojazd w stanie w stanie nie nadającym się do ekploatacji, uszkodzony silnik i skrzynia biegów, pęknięta rama.

  1. Wartość szacunkowa przedmiotu:

Wartość szacunkową pojazdu ustalono na kwotę: 5000 zł,

Ustala się minimalną wartość szacunkową na kwotę 5000 zł.

  1. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu

Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:

  • imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub adres email lub nazwę firmy, siedzibę oferenta, telefon, NIP oraz numer REGON,
  • oferowaną cenę za przedstawiony pojazd objęty przedmiotem postępowania,
  • oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,

 

  1. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:

MPGK sp. z o.o.

58-560 Jelenia Góra

ul. Wolności 161/163

z dopiskiem: oferta zakupu do ogłoszenia nr 1

  1. Warunki odrzucenia oferty:

 Komisja odrzuca ofertę, jeżeli:

  • została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
  • nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
  1. Inne informacje
  • wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę,
  • oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
  • postępowanie jest ważne bez względu na liczbę ofert (jeżeli wpłynie przynajmniej jedna oferta zawierająca cenę równą cenie minimalnej),
  • nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy MPGK sp. z o.o. pn. 65 1160 2202 0000 0002 2979 1179 w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  • wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie,
  • kupujący otrzyma także fakturę VAT,

 

Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

Dokument utworzył Damian Kubiak dnia 2024-05-28 22:53:50
Opublikował: Damian Kubiak dnia 2024-05-28 22:53:50
Wyświetleń: 2