Dokument Archiwalny: Ogłoszenie o sprzedaży pojazdu marki JELCZ 325

  1. Nazwa i siedziba sprzedającego

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
NIP: 6110203641
REGON: 230415527
KRS: 0000186967

  1. Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania:

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 13.06.2024 r.
Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.

  1. Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane auto:

Pojazd wraz z dokumentami będący przedmiotem postępowania można obejrzeć w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 161/163 w dniach od poniedziałku do piątku 2024 r.  w godz. od 10.00 do 13.00 lub indywidualnie w innym terminie po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedającym.

 

Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów 502594231

  1. Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem

Model:                            Jelcz 325
Rok produkcji:                 1989
Motor:                            Jelcz SW 680
Rodzaj paliwa:                olej napędowy
Rodzaj skrzyni biegów:    manualna
Szacowany przebieg:      621500 km

 

Inne istotne cechy pojazdu:
Nr rej. JAB 0904, data pierwszej rej, 28.08.1989 DMC 15400  kg, dopuszczalna ładowność 7500 kg, Pojazd asenizacyjny SK-821, beczka 7000 L do przewozu nieczystości płynnych. Pojemność silnika 11100 cm3, moc 145 kW, silnik SW 680. Badanie techniczne ważne do 24.10.2024 r, ubezpieczenie OC ważne do 20.01.2025 r. Przebieg 621500 km. Pojazd w stanie w stanie nie nadającym się do eksploatacji, uszkodzony silnik i skrzynia biegów, pęknięta rama.

  1. Wartość szacunkowa przedmiotu:

Wartość szacunkową pojazdu ustalono na kwotę: 5000 zł,
Ustala się minimalną wartość szacunkową na kwotę 5000 zł.

  1. Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu

Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:

  1. imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub adres email lub nazwę firmy, siedzibę oferenta, telefon, NIP oraz numer REGON,
  2. oferowaną cenę za przedstawiony pojazd objęty przedmiotem postępowania,
  3. oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
  4. Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
MPGK sp. z o.o.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
z dopiskiem: oferta zakupu do ogłoszenia nr 1/2024

  1. Warunki odrzucenia oferty:

 Komisja odrzuca ofertę, jeżeli:

  1. została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
  2. nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
  1. Inne informacje
  1. wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę,
  2. oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
  3. postępowanie jest ważne bez względu na liczbę ofert (jeżeli wpłynie przynajmniej jedna oferta zawierająca cenę równą cenie minimalnej),
  4. nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy MPGK sp. z o.o. pn. 65 1160 2202 0000 0002 2979 1179 w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
  5. wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie,
  6. kupujący otrzyma także fakturę VAT,

Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.

Dokument utworzył Damian Kubiak dnia 2024-05-28 23:05:02
Opublikował: Damian Kubiak dnia 2024-05-28 23:05:02
Wyświetleń: 2