Bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego w ilości 600.000 litrów przez okres 24 miesięcy.

Jelenia Góra, 2017-09-01

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: P4/2017. Nazwa zadania: Bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego w ilości 600.000 litrów przez okres 24 miesięcy.

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień  (t.j.    Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) MPGK sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego                        MPGK sp. z o.o.

Adres  zamawiającego                        Wolności 161/163

Kod Miejscowość                                  58-560 Jelenia Góra

Telefon:                                                    756420100

Faks:                                                           756420105

adres strony internetowej               www.mpgk.jgora.pl

adres poczty elektronicznej              mpgk@mpgk.jgora.pl

Godziny urzędowania:                        7.00 - 15.00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

http://bip.mpgk.jgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (przy ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.       Rodzaj zamówienia: dostawy.

2.       Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Zakres zamówienia obejmuje tankowanie bezgotówkowe oleju napędowego letniego/zimowego na stacji paliw Wykonawcy w szacunkowej ilości ok. 600.000 litrów (w okresie 24 – miesięcy) z wykorzystaniem magnetycznych lub mikroprocesorowych kart paliwowych.

a.       Tankowanie dotyczy pojazdów samochodowych i maszyn.

b.      Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.

c.       Wykaz marek oraz numery rejestracyjne pojazdów, dla których powinny zostać wydane karty zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.

d.      Miejscem odbioru oleju napędowego będą stacje Wykonawcy, z których co najmniej 1 znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze.

e.      Wskazana stacja paliw musi być czynna 7 dni w tygodniu 24h/d.

f.        Wykonawca zapewni kontrolę tankowania polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego pojazdu z numerem wskazanym na karcie – jeśli będzie taka możliwość.

g.       Dostawy oleju napędowego będą się odbywać na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności po dostawie. Należności za faktycznie dostarczony olej napędowy na podstawie rozliczenia zawartych transakcji (zawierające co najmniej numer rejestracyjny pojazdu, datę, godzinę i miejsce tankowania, rodzaj paliwa, ilość litrów i kwotę transakcji) przesłanego na adres siedziby Zamawiającego, będą regulowane przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej zbiorczej faktury VAT przez Wykonawcę.

h.      Tankowanie będzie odbywało się w miarę zapotrzebowania Zamawiającego.

3.       Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8.

4.       Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

5.       Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

V. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące od daty podpisania umowy.

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:

a.       nie podlegają wykluczeniu;

b.      spełniają warunki udziału w postępowaniu.

2.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:

1)      Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Warunek niniejszy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 1997 roku Nr 54, poz. 348 z późn. zmianami).

2)      Zdolności technicznej lub zawodowej.

W zakresie zdolności technicznej:

Warunek niniejszy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze. Wskazana stacja paliw musi być czynna 7 dni w tygodniu 24h/d oraz być dostosowana do tankowania pojazdów o wysokości 4 m.

W zakresie zdolności zawodowej:

Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi bezgotówkowego tankowania floty pojazdów odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (każda z nich, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania, nazw odbiorców).

3)      Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 200.000 PLN.

3.       Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zwierające informacje dotyczące:

a.       zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;

b.      sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;

c.        zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

4.       O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. 12 – 23 ustawy Pzp.

5.       Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.

6.       Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

VII. Informacja na temat wadium:

1.       Każdy Wykonawca  zobowiązany  jest  zabezpieczyć  swą  ofertę  wadium  w wysokości:       50.000 zł (słownie: pięćdziesięć tysięcy złotych).

2.       Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

3.       Wadium  może  być  wniesione  w  jednej  lub  kilku  formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt.1 do 5. Prawo Zamówień Publicznych.

VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Kryterium oceny ofert

Waga

Sposób dokonywania oceny ofert

cena

60 %

według wzoru określonego w pkt XIV siwz

Stały upust

30 %

według wzoru określonego w pkt XIV siwz

Termin płatności

10 %

według wzoru określonego w pkt XIV siwz


IX. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:

1.       Oferty należy składać do dnia: 2.10.2017r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego

MPGK sp. z o.o.

ul. Wolności 161/163

58-560Jelenia Góra, Sekretariat

2.       Oferty zostaną otwarte dnia: 2.100.2017r., o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego

MPGK sp. z o.o.

ul. Wolności 161/163

58-560 Jelenia Góra, Sala konferencyjna

X. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

XI. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:

Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.

XII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 169-347820Data przesłania do publikacji 01.09.2017r.

Link do wypełnienia Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia:

https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl

Należy zaimportować plik espd-request.xml i uzupełnić jako wykonawca.


Dokument utworzył Marek Romaniuk dnia 2017-09-04 18:52:05
Opublikował: Marek Romaniuk dnia 2017-09-04 18:52:05
Wyświetleń: 2