Bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego w ilości 600.000 litrów przez okres 24 miesięcy.
Jelenia Góra, 2017-09-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: P4/2017. Nazwa zadania: Bezgotówkowe tankowanie oleju napędowego w ilości 600.000 litrów przez okres 24 miesięcy.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t.j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164 z późn. zm.) MPGK sp. z o.o. zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego MPGK sp. z o.o.
Adres zamawiającego Wolności 161/163
Kod Miejscowość 58-560 Jelenia Góra
Telefon: 756420100
Faks: 756420105
adres strony internetowej www.mpgk.jgora.pl
adres poczty elektronicznej mpgk@mpgk.jgora.pl
Godziny urzędowania: 7.00 - 15.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.mpgk.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (przy ul. Wolności 161/163, 58-560 Jelenia Góra). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje tankowanie bezgotówkowe oleju napędowego letniego/zimowego na stacji paliw Wykonawcy w szacunkowej ilości ok. 600.000 litrów (w okresie 24 – miesięcy) z wykorzystaniem magnetycznych lub mikroprocesorowych kart paliwowych.
a. Tankowanie dotyczy pojazdów samochodowych i maszyn.
b. Karty paliwowe zostaną wydane Zamawiającemu bezpłatnie w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
c. Wykaz marek oraz numery rejestracyjne pojazdów, dla których powinny zostać wydane karty zostanie przekazany Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
d. Miejscem odbioru oleju napędowego będą stacje Wykonawcy, z których co najmniej 1 znajduje się w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze.
e. Wskazana stacja paliw musi być czynna 7 dni w tygodniu 24h/d.
f. Wykonawca zapewni kontrolę tankowania polegającą na sprawdzeniu zgodności numeru rejestracyjnego pojazdu z numerem wskazanym na karcie – jeśli będzie taka możliwość.
g. Dostawy oleju napędowego będą się odbywać na zasadach zakupu z odroczonym terminem płatności po dostawie. Należności za faktycznie dostarczony olej napędowy na podstawie rozliczenia zawartych transakcji (zawierające co najmniej numer rejestracyjny pojazdu, datę, godzinę i miejsce tankowania, rodzaj paliwa, ilość litrów i kwotę transakcji) przesłanego na adres siedziby Zamawiającego, będą regulowane przelewem na podstawie prawidłowo wystawionej zbiorczej faktury VAT przez Wykonawcę.
h. Tankowanie będzie odbywało się w miarę zapotrzebowania Zamawiającego.
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
V. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia wynosi: 24 miesiące od daty podpisania umowy.
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.:
a. nie podlegają wykluczeniu;
b. spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postepowania o udzielenie zamówienia oraz spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące:
1) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Warunek niniejszy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na dystrybucję i obrót paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (Dz. U. z 1997 roku Nr 54, poz. 348 z późn. zmianami).
2) Zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie zdolności technicznej:
Warunek niniejszy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada stację paliw w odległości nie większej niż 5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Wolności 161/163 w Jeleniej Górze. Wskazana stacja paliw musi być czynna 7 dni w tygodniu 24h/d oraz być dostosowana do tankowania pojazdów o wysokości 4 m.
W zakresie zdolności zawodowej:
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej 3 usługi bezgotówkowego tankowania floty pojazdów odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia (każda z nich, z podaniem ich wartości, przedmiotu dostawy, daty wykonania, nazw odbiorców).
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 200.000 PLN.
3. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zwierające informacje dotyczące:
a. zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b. sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia;
c. zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. 12 – 23 ustawy Pzp.
5. Sprawdzenie spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
VII. Informacja na temat wadium:
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50.000 zł (słownie: pięćdziesięć tysięcy złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt.1 do 5. Prawo Zamówień Publicznych.
VIII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium oceny ofert |
Waga |
Sposób dokonywania oceny ofert |
cena |
60 % |
według wzoru określonego w pkt XIV siwz |
Stały upust |
30 % |
według wzoru określonego w pkt XIV siwz |
Termin płatności |
10 % |
według wzoru określonego w pkt XIV siwz |
IX. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
1. Oferty należy składać do dnia: 2.10.2017r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego
MPGK sp. z o.o.
ul. Wolności 161/163
58-560Jelenia Góra, Sekretariat
2. Oferty zostaną otwarte dnia: 2.100.2017r., o godz. 10:15 w siedzibie Zamawiającego
MPGK sp. z o.o.
ul. Wolności 161/163
58-560 Jelenia Góra, Sala konferencyjna
X. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2017/S 169-347820Data przesłania do publikacji 01.09.2017r.
Link do wypełnienia Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia:
https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl
Należy zaimportować plik espd-request.xml i uzupełnić jako wykonawca.