Ogłoszenie 13/2024 o sprzedaży zabudowy piaskarko - solarki nr 1
- Nazwa i siedziba sprzedającego
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
NIP: 6110203641
REGON: 230415527
KRS: 0000186967
- Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 16.07.2024 r. o godzinie 12.00
Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane auto:
Pojazd wraz z dokumentami będący przedmiotem postępowania można obejrzeć w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 161/163 w dniach od poniedziałku do piątku 2024 r. w godz. od 10.00 do 13.00 lub indywidualnie w innym terminie po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedającym.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów 75 64 20 121, 75 64 20 122
- Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem
Model: EKO SOLKA
Rok produkcji: 2001
Motor: -
Rodzaj paliwa: -
Rodzaj skrzyni biegów: -
Szacowany przebieg: -
Inne istotne cechy:
Zabudowa piaskarko – solarki EKO SOLKA, napęd taśmowy. Pojemność zbiorników solanki 2000 L. Stan dobry, ładowność 8m3. Brak pompy solankowej, po na naprawie blacharskiej, nie eksploatowana 3 lata, osobny zbiornik oleju hydraulicznego, zasilanie z podwozia pojazdu.
- Wartość szacunkowa przedmiotu:
Wartość szacunkową pojazdu ustalono na kwotę: 6000 zł brutto,
Ustala się minimalną wartość szacunkową na kwotę 6000 zł brutto.
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu
Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
- imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub adres email lub nazwę firmy, siedzibę oferenta, telefon, NIP oraz numer REGON,
- oferowaną cenę za przedstawiony pojazd objęty przedmiotem postępowania,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
MPGK sp. z o.o.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
z dopiskiem: oferta zakupu do ogłoszenia nr 13
oferty należy składać do dnia 15.07.2024 r. do godz. 15.00
- Warunki odrzucenia oferty:
Komisja odrzuca ofertę, jeżeli:
- została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- Inne informacje
- wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę,
- oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
- postępowanie jest ważne bez względu na liczbę ofert (jeżeli wpłynie przynajmniej jedna oferta zawierająca cenę równą lub przewyższającą cenę minimalną),
- nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy MPGK sp. z o.o. pn. 65 1160 2202 0000 0002 2979 1179 w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
- wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie,
- kupujący otrzyma także fakturę VAT,
Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.