Ogłoszenie 1/2024 o sprzedaży pojazdu marki Jelcz 325
- Nazwa i siedziba sprzedającego
Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
NIP: 6110203641
REGON: 230415527
KRS: 0000186967
- Miejsce i termin przeprowadzenia postępowania:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie sprzedającego w dniu 14.06.2024 r.
Termin związania ofertą sprzedający określa na 14 dni.
- Miejsce i termin, w którym można obejrzeć sprzedawane auto:
Pojazd wraz z dokumentami będący przedmiotem postępowania można obejrzeć w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 161/163 w dniach od poniedziałku do piątku 2024 r. w godz. od 10.00 do 13.00 lub indywidualnie w innym terminie po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedającym.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów 502594231
- Rodzaj, typ pojazdu objętego postępowaniem
Model: Jelcz 325
Rok produkcji: 1989
Motor: Jelcz SW 680
Rodzaj paliwa: olej napędowy
Rodzaj skrzyni biegów: manualna
Szacowany przebieg: 621500 km
Inne istotne cechy pojazdu:
Nr rej. JAB 0904, data pierwszej rej, 28.08.1989 DMC 15400 kg, dopuszczalna ładowność 7500 kg, Pojazd asenizacyjny SK-821, beczka 7000 L do przewozu nieczystości płynnych. Pojemność silnika 11100 cm3, moc 145 kW, silnik SW 680. Badanie techniczne ważne do 24.10.2024 r, ubezpieczenie OC ważne do 20.01.2025 r. Przebieg 621500 km. Pojazd w stanie w stanie nie nadającym się do eksploatacji, uszkodzony silnik i skrzynia biegów, pęknięta rama.
- Wartość szacunkowa przedmiotu:
Wartość szacunkową pojazdu ustalono na kwotę: 5.000,00 zł,
Ustala się minimalną wartość szacunkową na kwotę 5.000,00 zł.
- Wymagania jakim powinna odpowiadać oferta w prowadzonym postępowaniu
Oferta pod rygorem nieważności powinna być sporządzona w formie pisemnej i musi zawierać:
- imię i nazwisko, dokładny adres i telefon kontaktowy lub adres email lub nazwę firmy, siedzibę oferenta, telefon, NIP oraz numer REGON,
- oferowaną cenę za przedstawiony pojazd objęty przedmiotem postępowania,
- oświadczenie oferenta, że zapoznał się ze stanem przedmiotu postępowania,
- Termin, miejsce i tryb złożenia oferty oraz okres, w którym oferta jest wiążąca
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie. Koperta musi być zaadresowana wg poniższego wzoru:
MPGK sp. z o.o.
58-560 Jelenia Góra
ul. Wolności 161/163
z dopiskiem: oferta zakupu do ogłoszenia nr 1/2024
- Warunki odrzucenia oferty:
Komisja odrzuca ofertę, jeżeli:
- została ona złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu,
- nie zawiera danych i dokumentów, o których mowa w ogłoszeniu lub są one niekompletne, nieczytelne lub budzą wątpliwości, zaś złożenie wyjaśnień mogłoby prowadzić do uznania jej za nową ofertę.
- Inne informacje
- wybrana zostanie oferta zawierająca najwyższą cenę,
- oferent może złożyć tylko jedną ofertę,
- postępowanie jest ważne bez względu na liczbę ofert (jeżeli wpłynie przynajmniej jedna oferta zawierająca cenę równą cenie minimalnej),
- nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia przelewem na rachunek bankowy MPGK sp. z o.o. pn. 65 1160 2202 0000 0002 2979 1179 w wyznaczonym terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży,
- wydanie przedmiotu sprzedaży nabywcy nastąpi niezwłocznie po zaksięgowaniu kwoty zapłaty na koncie,
- kupujący otrzyma także fakturę VAT,
Zastrzeżenie: postępowanie może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert, bez podania przyczyny.